For full functionality of this page it is necessary to enable JavaScript. Here are the instructions how to enable JavaScript in your web browser Colaborarea pentru comunicare dintre Festivalul Internațional George Enescu și OMA Vision a ajuns la final – George Enescu Festival

Colaborarea pentru comunicare dintre Festivalul Internațional George Enescu și OMA Vision a ajuns la final

Colaborarea dintre Festivalul Internațional George Enescu și OMA Vision a ajuns la final. De mâine relația cu presa și toate activitățile de comunicare ale Festivalului Enescu urmează să fie preluate în integralitate de echipa ARTEXIM, în timp ce Oana Marinescu și OMA Vision încep noi proiecte profesionale.

OMA Vision și Oana Marinescu au început să colaboreze cu ARTEXIM în 2012, pentru dezvoltarea brandului Festivalului Enescu. OMA Vision a realizat atunci strategia de poziționare de brand și principalele direcții de comunicare, pe care le-a implementat începând cu ediția din 2013. În 2014, OMA Vision a contribuit decisiv la construirea conceptului de organizare a Concursului Internațional George Enescu separat de Festivalul Enescu, dar cu respectarea regulilor pentru competițiile internaționale, iar proiectul s-a dovedit un succes, atât pentru artiști, cât și pentru public.

Comunicarea pentru Concursul din 2018 și Festivalul din 2019 nu a fost făcută de OMA Vision. Oana Marinescu și echipa ei au revenit la Festivalul Enescu în toamna lui 2019, la cererea lui Mihai Constantinescu, pentru a contribui la organizarea Concursului Enescu 2020 și a Festivalului Enescu 2021.

„Îi sunt recunoscătoare lui Mihai Constantinescu pentru încrederea pe care a avut-o în mine și în experții care au colaborat cu Festivalul în cadrul echipei OMA Vision de-a lungul timpului. Sunt recunoscătoare pentru că am putut să contribui la dezvoltarea și comunicarea Festivalului și a Concursului Internațional George Enescu. Sper să fi lăsat în urma noastră niște standarde profesionale și rezultate care să demonstreze că Festivalul și Concursul Enescu au nevoie de o activitate profesionistă de comunicare, atât pentru publicul intern, cât și pentru publicul extern. Felul în care Concursul și Festivalul s-au reinventat și au navigat în pandemie a fost și cu ajutorul abordării strategice de comunicare pe care am propus-o. Mulțumesc în egală măsură echipei ARTEXIM pentru colaborare și sprijin”, a declarat Oana Marinescu, care a îndeplinit rolul de Director de Comunicare al Festivalului Enescu.

„Mulțumesc Oanei Marinescu și echipei sale pentru dedicația și profesionalism cu care au muncit pentru succesul Festivalului și al Concursului Enescu. Am trecut împreună și prin momente foarte grele, când echipa OMA Vision a avut mereu soluții, cât și prin momente extraordinar de frumoase, în care ne-am bucurat împreună de muzică, artiști și reușite. Cu siguranță, comunicarea dezvoltată de OMA Vision, sub direcția Oanei Marinescu, a ridicat nivelul și vizibilitatea Festivalului și al Concursului Internațional George Enescu”, a declarat Mihai Constantinescu, fostul director executiv al Festivalului Enescu.

Jurnaliștii sunt rugați să țină legătura cu Simona Rentea, la adresa [email protected], și cu echipa de comunicare, la [email protected].