Anthony Gregory

Descris de Hugh Canning drept „tenorul de Mozart de urmărit” (?), Anthony Gregory este apreciat pentru timbrul său unic, prezența scenică și muzicalitatea. Numit de stimatul critic Rupert Christiansen ca una dintre viitoarele vedete de operă, a fost câștigătorul 2015 al categoriei Breakthrough Artists de What’s On Stage după apariția sa ca Peter Quint/Prolog în The Turn of the Screw pentru turneul  Glyndebourne.

Sezonul 2020/21 îl regăsește pe Gregory susținând o serie de concerte: A Child of Our Time de Tippett  cu A Child of Our TimeOrchestre National des Pays de la Loire; Patimile după Ioan de Bach împreună cu Orchestra Simfonică din Anvers; și concertele Acis și Galatea într-o întoarcere la Irish Baroque Orchestra. Cele mai importante momente ale sale din sezonul trecut au inclus o întoarcere la Opera Națională Engleză ca Cégeste în producția lui Netia Jones a lucrării Orphée de Philip Glass; BBC Symphony Orchestra la BBC Proms cu Scenes from Comus de  Hugh Wood’s; Carmina Burana cu Filarmonica din Oslo; și Mesia de Händel cu Orchestra Simfonică Bournemouth și Irish Baroque. Grigory a fost invitat să interpreteze un rol anticipat în debutul său ca Mercure în noua producție pusă în scenă de Bayerische Noua a lui Staatsoper de Castor et Pollux, Lysander în Visul unei Nopți de Vară la Scottish Opera și Mesia de Händel cu Dunedin Consort.

Alte reprezentații viitoare includ rolul principal din Candide cu Opera din Bergen; Vafrino în Hipermestra și Flute în Visul unei Nopți de Vară pentru Glyndebourne Festival Opera; debutul său cu Opera Den Norske ca Don Ottavio într-o nouă producție a lui Don Giovanni; Oronte în Alcina la Teatro Real, Madrid și Festival de Aix-en- Provence; Ouardo în Ariodante cu Les Arts Florissants; rolul principal în Dardanus de Rameau pentru English Touring Opera; Florizel în premiera mondială a The Winter’s Tale pentru English National Opera; Don Ottavio în Don Giovanni și Peter Quint și Prolog în The Turn of the Screw la Glyndebourne on Tour; Păstor în L’Orfeo la Royal Opera House Covent Garden, Ferrando în Così fan tutte la Opéra de Limoges și English Touring Opera; premiera mondială a lucrării Antropocen de Stuart MacRae la Scottish Opera; Agenore în Il Re Pastore la Festivalul Verbier; rolul principal în Lucio Silla la Classical Opera Company; și Grimoaldo în Rodelinda la London Händel Festival sub bagheta lui Laurence Cummings.

Pe scena de concert, Gregory a interpretat Misa lui Bach în Sol minor la Festivalul Internațional din Edinburgh; Requiemul de Mozart cu Royal Philharmonic Orchestra; un turneu european al Patimilor după Ioan cu Les Arts Florissants și William Christie; Serenada pentru tenor, corn și corzi de Britten  și dr. Maxwell/Staff Officer în The Silver Tassie de Mark-Anthony Turnage – ambele cu BBC Symphony Orchestra; Carmina Burana la Royal Festival Hall; o apariție în concert la London Händel Festival; Ptimile după Ioan cu Oxford Bach Choir; Mesia de Händel la Cadogan Hall, Catedrala Wells și cu Royal Scottish National Orchestra; Rosamunde de Schubert cu BBC Philharmonic Orchestra; Missa Sancti Nicolai de Haydn și St Nicholas de Britten pentru St Luke’s Music Society; Vesperele de Monteverdi cu Armonico Consort; și un recital solo la Festivalul Baroc Lufthansa.

Fost artist Harewood la English National Opera, rolurile sale pentru companie au inclus Nanki-poo în  The Mikado, Tânăr marinar în Julietta, Bărbat cu armă 1 Die Zauberflöte, Borsa în Rigoletto și Haemon în Thebans. Grigory a fost anterior Jerwood Young Artist la Glyndebourne și absolvent al National Opera Studio. A fost membru al Verbier Festival Academy, interpretând rolurile Almaviva în Bărbierul din Sevilia și Roderigo în Otello – alături de Anna Netrebko, sub bagheta lui Valery Gergiev – și a interpretat ca solist în Fantezia pentru cor de Beethoven sub bagheta lui Charles Dutoit.